Toyota is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Award 2015. Daarmee is Toyota volgens consultancybureau Bearingpoint – de initiatiefnemer van de award – het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Het is voor Toyota de vierde achtereenvolgende keer dat het de prestigieuze award in ontvangst mocht nemen in de categorie ‘Automotive’ en de tweede keer dat Toyota ‘Overall’ winnaar is.
Willem Verschuur (General Manager Marketing, Louwman & Parqui): “We zijn enorm trots om de award weer te winnen! De klant heeft zich écht voor Toyota uitgesproken. We staan 365 dagen per jaar voor hen klaar en hebben de continue drive om het elke dag nóg beter te doen. De award is een fantastische erkenning in het vertrouwen van onze klanten in de Nederlandse Toyota organisatie. Ik wil hen hiervoor dan ook enorm bedanken. Uiteraard dank ik ook al onze medewerkers voor hun gedrevenheid om tot dit fraaie resultaat te komen.”
Toyota nam de Customer Centric DNA Award (CCDNA) gisterenavond tijdens een feestelijke uitreikingsceremonie in Utrecht in ontvangst. In 11 categorieën werden de klantvriendelijkste organisaties beloond met een award. Behalve overall winnaar is Toyota ook de nummer 1 in de categorie ‘Automotive’. Dubbel feest dus.
One thought on “Toyota is klantvriendelijkste organisatie van Nederland”