Related Articles
Alliantie Renault-Nissan met synergie doelstelling jaar voor op schema
De Alliantie Renault-Nissan behaalde 4,3 miljard synergievoordeel in 2015, een jaar eerder dan gepland en een groei van 13 procent ten opzichte van 2014. Inkoop, technische ontwikkeling en productie leverden de grootste bijdrage. Renault en Nissan bereikten synergievoordeel door kosten te reduceren, door kritisch te zijn op uitgaven en door omzetgroei. Alleen nieuwe vormen van […]
Verkoopstijging van meer dan 28 procent in februari
Opel zet de geweldige verkoopgroei van januari voort. De personenautoverkoop was in februari in Nederland met 2.080 exemplaren meer dan 28 procent hoger dan in dezelfde maand vorig jaar. Het merk staat hiermee op de 3e plaats met een marktaandeel van 7,3 procent. Ook in andere Europese landen zijn prima resultaten geboekt. Op de Duitse […]
SEAT, Samsung en SAP koppelen smartphone aan auto
SEAT, Samsung Electronics en SAP SE hebben een technologische alliantie gesloten om gezamenlijk toekomstige projecten voor de verbonden auto te ontwikkelen. Tijdens de 11e editie van het Mobile World Congress (MWC), dat deze week in Barcelona plaatsvindt, presenteren de drie ondernemingen geavanceerde concepten die tot stand zijn gekomen dankzij de gezamenlijke innovatiemogelijkheden en expertise van […]