Volvo Cars rapporteert recordverkopen in 2017. De wereldwijde verkoop steeg met 7,0 procent in vergelijking met 2016 tot 571.577 auto’s. Groei was zichtbaar in alle regio’s. De verkoop van de nieuwe Volvo XC60 en de totale 90-serie waren de belangrijkste modellen, die het effect benadrukken van het in eigen huis ontwikkelde modulaire platform SPA (Scalable Product Architecture).
Related Articles
Volvo Car BeLux zet STROOM in beweging voor een duurzaam festival
Volvo Car BeLux is trots om haar samenwerking met STROOM aan te kondigen, een uniek festival dat natuur en cultuur op harmonieuze wijze combineert. STROOM vindt plaats in de schilderachtige Scheldevallei tussen Gent en Antwerpen en biedt een mix van boeiende muziekoptredens, sfeervolle lezingen en verkwikkende wandelingen. Als merk dat duurzaamheid hoog in het vaandel […]
Volvo Cars onthult veilige en naadloze gebruikersinterface voor zelfrijdende wagens
Volvo Cars heeft een van de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke interfaces in de sector onthuld en biedt zo een blik op hoe Volvo-bestuurders in de toekomst de autonome rijmodus zullen kunnen in- en uitschakelen. Met de opkomst van technologieën voor autonoom rijden wordt de relatie tussen een bestuurder en de gebruiksinterface van een wagen van […]
Volvo breidt aanbod 60-serie verder uit
Volvo Cars voert een reeks updates door. De 60-serie met de Drive-E T6-benzinemotor is nu verkrijgbaar met AWD, zodat het hoge prestatiepotentieel van de 2,0-liter supercharged turbo viercilinder nog beter tot zijn recht komt. In Nederland betekent dit de toevoeging van onder andere de XC60 T6 AWD aan het programma. De alom gelauwerde T6-krachtbron van […]