Related Articles
OnStar realiseert meer dan een miljard interacties met klanten
OnStar heeft sinds 1996 meer dan 1 miljard aanvragen afgehandeld van klanten die contact opnamen via de telefoon, de mobiele app of de ingebouwde dataverbinding van hun auto of bedrijfswagen. General Motors heeft OnStar bijna 19 jaar geleden gelanceerd, aanvankelijk als een baanbrekende hulpverleningsdienst die automatisch een hulpoproep plaatst zodra een airbag in het voertuig […]
CUPRA: 20 jaar sportiviteit, rijplezier en high-performance
Na het winnen van het WK Rally in 1996 met de Ibiza Kit Car in de 2-liter klasse, besloot SEAT zich nog nadrukkelijker te focussen op één van zijn kernwaarden: de passie voor competitie. Die passie stond aan de basis van het CUPRA-label, een revolutionair initiatief om consumenten de mogelijkheid te bieden een straatauto te […]
Nieuwe Volvo XC40: ontworpen voor het moderne stadsleven
Volvo Cars introduceert met de nieuwe Volvo XC40 een veiligheidsniveau dat niet eerder in zijn klasse te zien was. Hetzelfde geldt voor de gebruikerservaring. De nieuwe XC40 wordt binnenkort onthuld. Volvo heeft tijdens de ontwikkeling van de nieuwe Volvo XC40 rekening gehouden met alle uitdagingen van het moderne stadsleven. Het resultaat is een compacte Volvo […]