Volvo Cars rapporteert recordverkopen in 2017. De wereldwijde verkoop steeg met 7,0 procent in vergelijking met 2016 tot 571.577 auto’s. Groei was zichtbaar in alle regio’s. De verkoop van de nieuwe Volvo XC60 en de totale 90-serie waren de belangrijkste modellen, die het effect benadrukken van het in eigen huis ontwikkelde modulaire platform SPA (Scalable Product Architecture).
Related Articles
Volvo onthult High Performance Drive-E Concept met 330 kW vermogen
Volvo presenteert een unieke combinatie van prestatievermogen en efficiency met de nieuwe High Performance Drive-E Concept. Dankzij de Triple Boost-techniek levert de 2,0-liter viercilinder benzinemotor een indrukwekkend vermogen van 330 kW (450 pk). Als vervolg op de succesvolle introductie van Volvo’s Drive-E techniek in 2013 demonstreert Volvo wederom zijn leiderschap op het gebied van emissieverlagende […]
Volvo toont voorproefje van volgende generatie 40-serie
Volvo presenteert twee nieuwe studiemodellen die de officiële lancering van zijn wereldwijde strategie voor compacte modellen markeren. Het Zweedse merk slaat een nieuwe, gedurfde designrichting in. De studiemodellen voor de 40-serie laten zien hoe Volvo wil groeien in de grote, lucratieve wereldmarkt voor compacte premiummodellen. Volvo werkt aan een gedurfd design voor zowel ex- als […]
Veiligheidsexperts Volvo Cars ontvangen prestigieuze onderscheiding
Volvo Cars is op het gebied van veiligheid opnieuw onderscheiden. De Noord-Amerikaanse National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) heeft een award toegekend aan Volvo’s bijdrage aan de verkeersveiligheid en het terugdringen van het aantal dodelijke slachtoffers en zwaargewonden in het verkeer in de Verenigde Staten. Per Lenhoff, Senior Manager, en Magdalena Lindman, Technical Expert Traffic […]