Seat

SEAT connect met consumenten via digitale abri

SEAT introduceerde afgelopen week in samenwerking met JCDecaux een interactieve, digitale abri die via de smartphone te customizen is. Tramreizigers konden op het Amsterdamse Rembrandtplein hun smartphone connecten met de abri van de vernieuwde SEAT Ibiza, om op die manier de tramhalte geheel naar persoonlijke smaak in te vullen. Met dit initiatief benadrukt SEAT de nagenoeg grenzeloze mogelijkheden om de vernieuwde Ibiza geheel naar eigen voorkeur samen te stellen.

De SEAT Ibiza was met talloze pakketten en kleuren te personaliseren. En nu kon dat zelfs tijdens het wachten op de tram! Met een interactieve abri op het Rembrandtplein in Amsterdam stelde SEAT voorbijgangers namelijk in staat om met hun smartphone verbinding te maken met de abri en zo te ontdekken welke kleurstelling hun favoriet is. Hiervoor heeft SEAT in de abri in samenwerking met JCDecaux een digitaal scherm met internet geïnstalleerd. Via een keuzemenu konden gebruikers de digitale Ibiza via hun telefoon van kleur laten veranderen.

Seat-Special-03

Edgelight
Bovendien waren in de glazen achterwand van de abri, dankzij het gebruik van edgelight-techniek, de contouren van de Ibiza te zien. De kleur van deze contouren veranderde mee als gebruikers op hun smartphone voor een andere Color Line kozen. Bovendien was het mogelijk om met de mobiel ook de claxon, de lampen én het alarm van de SEAT Ibiza te bedienen.

Get connected
Met de buitenreclamespecial zette SEAT het Ibiza campagnethema ‘Get connected’ extra aan. In de vernieuwde Ibiza kan een smartphone namelijk eenvoudig met het Easy Connect infotainmentsysteem van de auto worden gekoppeld, waardoor de content van de telefoon op het display in de auto wordt weergegeven. Via een USB-kabel wordt de telefoon verbonden en met de software van MirrorLink, Apple CarPlay of Google Android Auto kunnen mobiele-telefoonfuncties en een brede reeks aan apps veilig gebruikt worden via het 6,5 inch kleurentouchscreen.
Seat-Special-01

One thought on “SEAT connect met consumenten via digitale abri

Geef een reactie