Suzuki presenteert tijdens de AutoRAI twee primeurs: de Celerio en de Vitara. Ook merkambassadeurs spelen een prominente rol op de Suzuki stand. Bovendien worden mensen die de AutoRAI niet kunnen bezoeken, door Suzuki in staat gesteld om ook mee te genieten.
De AutoRAI opent vandaag haar deuren voor het grote publiek. Vanzelfsprekend ontbreekt Suzuki niet. Het Japanse kwaliteitsmerk toont daar trots haar modellenprogramma en heeft liefst twee primeurs. De nieuwe Celerio staat sinds begin dit jaar bij de Suzuki dealers. Het is de ruimste compacte stadsauto die momenteel te koop is en dankzij geavanceerde DualJet techniek is het ook de zuinigste en schoonste. Ook de spiksplinternieuwe Vitara is van de partij: deze compacte SUV is uitgerust met de modernste technieken en ook deze stoere AllRoader behoort tot de zuinigste en schoonste in zijn segment. Het modellenprogramma wordt verder gecompleteerd door de succesvolle Swift, S-Cross en Jimny.
In onderzoek van de Consumentenbond onder autorijders wordt bovendien bevestigd dat de modellen van Suzuki qua betrouwbaarheid geweldig scoren met rapportcijfers tussen de 8,8 en 9,7! Mede daarom laat Suzuki graag haar merkambassadeurs voor zich spreken op haar stand; Suzuki dealers en Suzuki rijders vervullen dan ook een prominente rol. Uit in de dagelijkse praktijk opgedane ervaring weten zij immers als geen ander hoe geweldig Suzuki’s zijn. En dat vertellen zij de AutoRAI bezoekers graag persoonlijk of via reviews op de diverse informatiedragers.
Iedereen wordt dan ook van harte uitgenodigd voor een bezoek aan de gezellige Suzuki stand in Hal 1. Niet iedereen is echter in de gelegenheid naar Amsterdam af te reizen om al het moois daar zelf te aanschouwen. Suzuki speelt daar graag op in, want via autorai-live.suzuki.nl wordt geïnteresseerden de mogelijkheid geboden om rechtstreeks verbonden te worden met de medewerkers op de Suzuki stand. Men wordt dan niet alleen persoonlijk te woord gestaan, maar door gebruik te maken van Skype techniek worden ook rechtstreekse beelden getoond. Daarmee worden ook de thuisblijvers in staat gesteld om mee te genieten van en vragen te stellen over het modellenprogramma dat Suzuki met trots op de AutoRAI toont. Met dit “Suzuki Live” concept onderstreept Suzuki weer eens dat zij graag heel dicht bij haar klanten staat.