Miljoenen Nederlanders zaten vrijdagavond 13 juni vol spanning aan de buis gekluisterd voor de eerste WK wedstrijd van het Nederlands Elftal. Een aantal voetbalfans volgde deze wedstrijd op een wel heel ludieke plek. In een oranje tentje op het veld van De Kuip! Het heilige gras van de Rotterdamse voetbaltempel was voor één keer omgetoverd tot een camping, met honderd oranje tentjes in de vorm van de Opel Blitz. Voor iedereen was het een unieke ervaring. Het resultaat van Oranje maakte de nachtrust er niet minder vredig op. De winst werd natuurlijk uitbundig gevierd.
Het was voor het eerst dat het stadion in Rotterdam werd veranderd in een camping. Opel, hoofdsponsor van Feyenoord en organisator van dit unieke gebeuren, selecteerde uit duizenden inschrijvingen 200 Opel-rijders voor een all-inclusive overnachting in De Kuip. Alle leden van het klantenprogramma myOpel maakten kans op deze bijzondere en eenmalige ervaring. MyOpel is gratis, biedt Opel rijders extra voordeel en elke Opel rijder vindt hier eenvoudig alle gegevens over zijn/haar Opel. Verder profiteert men van extra privileges, zoals bijvoorbeeld deze kampeeractie.